Untuk Perempuan Yang Tidak Bertudung..Selagi Lagi Aku Ingatkan...

Aku baru sahaja membaca kisah seorang pramugari yang koma di Tanah Suci Mekah. Semasa koma tue,dia diseksa dengan azab yang pedih..Terasa dulu roma meremang..Dalam cerita nie..ada nasihat yang tersendiri. Tahukah anda mengapa perempuan ini terasa diseksa semasa koma? Kerana dosanya...tak pakai tudung..dedah aurat..tak beribadat..Yang paling menakutkan.......MasyaAllah....korang baca lah kejap lagi. Tak mahu dah aku bercerita..panjang ceritanhya..

Kalau baca sendiri kan lebih afdal..sila ke sini....terima kasih... Sampaikanlah sesuatu ayat walaupun sepatah perkataan..w'salam..

p/s: Kalau ada perempuan yang marah..maafkan..Tak sanggup den nak nasihatkan lagi...

3 comments:

ika honey bunny berkata...

Waahh, entry amir aizat dah banyak ke arah dakwah lah. bagus2.. teruskan kay.. :) saling ingat mengingatkan...

Amir Izzat berkata...

hehe ika..wah! puji ka? hehe..terima kasih.. amir akan teruskan selagi boleh... insyaallah..

buyat(bebola tomato) berkata...

aku pun kengkadang xtutup aurat..
nampak lutut..
kene jugak berubah..
bukan setakat pompuan je

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??