Header Baru Yang Cantik Lagi Kemas


Yeay!!! Syabas buat Amir kerna berjaya menghasilkan header yang cantik!!! Atas tutorial Cik Ika Honey Burney..Amir dapat menyiapkannya..Korang tengoklah sendiri..Cantik kan?? Jangan jeles....

Amir memutuskan untuk memilih header yang pertama tue..lagi cantik..kot. Korang rasa mana yang cantik? Kenapa Amir tanya korang? Sebab...korang yang akan datang ke blog Amir..Korang yang akan baca entri Amir..Jadi,header memainkan peranan agar korang selesa berada disini...kan?????? Komen tau...

Amir: Aduh! Susah tau nak buat tue..

12 comments:

Amar Amirah berkata...

Rasanya yg first tu nice n simple. good job!:D

chekgu Moe berkata...

pandainye,,
yg first tu ok la sbb tak berbunge2...
sesuai ngan amir lelaki..=)

Amir Izzat berkata...

@Amar Amirah..ye ke?? wah!! thanks laa..agak keliru jugak nak pilih header nie..hehe

Abang Long berkata...

Aku rasa yg no 3 tu lg ok..masih lg simple..dan menarik

Miro Armyrule berkata...

bdok tino tu sapo?..gewe ko...hahahaha

Amir Izzat berkata...

@chekgu Moe..hehe....sebenarnya tak pandai edit..letak bunga la ok..haha... thanks...nati orang panggil mat bunga...kan?

~Ann~ berkata...

bagilah hijau pucuk pisang..

Amir Izzat berkata...

@Abang Long..yang number 3? amir pun rasa ok gak..tapi nanti lah tukar..wat slow-slow..kan? thanks Abang Long bagi cadangan..

sHaiRA haIFA berkata...

erm header yg cntik..xsemak mata memandang

Amir Izzat berkata...

@Miro Armyrule..tue buke gewe kawe..tue...malah ar nok oyak..rahsia.. hahah

soclose2213 berkata...

hihi yg tengah tu ada aweksss ke? pas tu ada munge lagi..ok, utk amir rasanya yang pertama sesuai..>.<

aienzunnur berkata...

cantik..=p

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??