Saya Pantang Dengan Perempuan Gediks!!

Geram! Geram! Geram! Perlu ka saya marah kat awak wahai perempuan? Saya rasa tak perlu lah kot.. Kenapa la masih ada perempuan yang gediks nie ha?  Nak mengediks pun..pergi la tempat lain...Bukan depan aku...Aiaya...Nak menggoda..pi jauh-jauh seberang lautan china selatan nun! Tak sanggup dah aku nak tengok kegedikan kau tue...huhu..

Hish! Maaf! Aku nak mengamuk sebentar..tak puas hati ar aku dengan minah nie.. Spesisiapa laa? Ha! Korang nak tahu tak ciri-ciri perempuan gedik?

1.Seksi
2.Manja nak mampus..
3.Menggoda lelaki..
4. Tak da perasaan!!!

Itu je la yang aku tahu..kalau korang tahu banyak lagi..sila bagitahu..Boleh la kenal pasti siapa yang gediks..Aduhai... Gedik-gedik jugak...orang sekeliling kenalah jaga perasaan...Manusia oh manusia... Baru pelajar tue...dah mengedik..

Kalau dari sekolah pun perangai macam nie..tak tahu la bila besar nanti kan? Harap-harap berubahlaaa...hurm.. Maaf.

4 comments:

Sharinginfoz berkata...

susah jugak nak komen, tak tahu apasal suka sangat gedik kan

No Thanks, Mangga Online!

AnWaRnAiM berkata...

pompuan gedik mmg susah nk bendung..ha3 menyakitkn aty,,bole sakit jiwa

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozhaha...susah jugak ek? hurm..memang susah..tp thanks sebab berani komen...hehe

Amir Izzat berkata...

@AnWaRnAiMa'a...dah banyak pompuan gini..susah2..eh! sakit jiwa? bahaya tue..hehehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??