Dapat Buffered Earnings Yang Kelima Laa!!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada rakan-rakan blogger yang belum tidur dan kepada pembaca sekalian.

Hari nie memang hari yang bertuah laa...Hari Isnin..Haha. Oh ya! NUff bagi Buffered Earnings yang kelima laa... Ha tue.. Prudentual My Chlid(Video) untuk LR. Tengok betul-betul. LR dan LB amat berbeza....

Ha,jangan tanya aku macam mana aku boleh dapat BUffered Earnings nie...aku sendiri pun tak tahu..Dah dia nak bagi. Bersyukur laa..kan? Kalau nak dapat,senang je..Korang taip entri baik-baik. Dan cari trafik. Maintainkan..jangan jatuh merundum...tol tak??

Selepas nie kena berusaha lagi la lepas nie..kan?? Aduhai..aku tak gilakan $$ laaa...Bukan nak berlagak nie..aku cuma nak bagitahu yang berblog bukan sia-sia.

Kalau kita berusaha kita akan dapat hasilnya...iaitu $$. Titik peluh kita dihargai...kan? Ha! KOrang pulak dah ada ke Buffered Earnings?? Mesti banyak,kan?? Kalau tak da,kena cari..

Usaha lagi kawanku...

6 comments:

suhaida shukor berkata...

hebatnya

princeduyong berkata...

tahniah lagi sekali bro...

Ery Farieha berkata...

waaa
banyaknye~
jelesnye~
huhuhuh

Laili berkata...

tahniah..dah berapa pendapatan dengan nuffnang setakat ni? moga terus maju jaya :)

Amir Izzat berkata...

@Laili..terima kasih..eheh..pendapatan? belum ada lagi laa... belum cukup untuk beli aiskrim buat 5 orang pun..hehe

a!Na berkata...

wah!. xpnah dpt pon. cdey nye huu~

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??