Aku Sedih Mengenangkan Nasib Diri..

Malam ini...biarkanlah kau berduka..Berduka dan kecewa bukan kerana cinta tetapi kerana mengenangkan nasib diri ini.

Aku sedar masa kian berlalu..tetapi aku masih di takuk yang lama..aku masih gagal.Aku masih mundur..tidak seperti rakanku yang kian maju...entah la..Diamana silapnya percaturan aku di dalam hidup ini..

Kalau boleh..ingin ku undur masa agar aku dapat mengubah segala galanya..Supaya aku dapat memperbaiki tingkahlaku dan perbuatan ku dahulu..Namun,itu hanya angan-angan.Masa tidak dapat diputar balik.. Hanya masa yang tinggal ini sahaja..akan membantuku...Hargai masa..

Rugi kan aku???

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Apa lah daya kita melawan takdir.. namun, itu bukan bermakna kita menyerah.. tabahkan hati .. berfikiran positif.. itu sahaja yg dapat menampung kesedihan dan luka di hati...

sahabatmu - nur

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??