Gadis! Anda Dikehendaki Tidur Sekarang Juga. Kalau Tidak....

 hiasan
 
Assalamualaikum dan selamat malam!

Mata aku dah nak tertutup nie…mengantuk sudah..Awal pagi esok nak kena bawak motor balik kampung. Lepas tue naik flight dari Kota Bharu ke Kuala Lumpur..mungkin penat esok..jadi nak tidur awal.

Oh ya! Kepada aweks di luar sana. Masa ini anda tidak sesuai untuk berjaga kerana ia akan memberi kesan kepada wajah awak. Apa yang akan berlaku;?

Wajah awak semua akan berkedut dan kelihatan lebih tua dari usia yang sebenar., Anda setuju? Fakta tetap auta tetapi ia benar..Cuna anda tidur awal dan bandingkan semasa anda tidur akhir. Mungkin ada perbezaan yang ketara.

Orang yang tidur awal mukanya akan berseri dan segar di waktu pagi serta mata tak lebam. Orang yang tidur lewat mukanya pucat dan matanya kuyub.

Eh! Dah jadi pakar sakit puan la pulak aku nie. Eh! Bukan sakit puan tapi kecantikan..Amacam? Ada bakat tak aku? Ha,pi tidoq sekaran jugak!!! Nak cantik kan??????

nak makan burger!! lapar..

p/: Betul ke tidur lewat cepat tua? Anda ada fakta yang kukuh? Tetapi fakta ini lagi kukuh. Hikhik.

7 comments:

balqis berkata...

baik! sy tidoq sekarang jugak!

@ien_R@z berkata...

omg! still tak leh tido nie.. mcm mane?? hihihi

fakta atau auta tu?? cuak gk.. hik3 =P

Hassanah berkata...

tak mengantuk lg la
hehe

Amir Izzat berkata...

@balqis..bagus2..bertindak mengikut arahan..haha..

Amir Izzat berkata...

@@ien_R@z..la..tak leh tido ka? susah la..cara senang nak tido..baca buku..hehe...teknik paling baik..hikhik..

ha.fakta kot..jgn risau...:DD

PoiSonouS MinD berkata...

Aku menjadi semakin segar setelah membaca entri ini. Aku tipu. Aku akan tidur pada pukul 2 nanti.

[[iidyLL_iceneSS]] berkata...

nk p tdo ar cmnih....
huhuhuhu
akk br bgn der...
nk tdo cmne???

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??