Iklan Nuffnang Tak Nak Keluar!

Aik! Apa sudah terjadi? Kenapa iklan Nuff kat blog nie dah tak keluar? Pergi blog kawan aga jugak yang keluar. Hairan nie. Adalah Nuff sedang merajuk dengan aku? Atau Nuff dah tak nak bagi $$ kat aku? Alamak...Kalau iklan Buffered Earnings tak keluar..macam mana $$ nak masuk. Kan? $$ penting jugak derr...

Selalunya pada waktu pagi,berlambak lah iklan yang keluar. Aduhai. Oh ya! Hari nie hari Isnin kan? Mungkin Nuff nak adjust balik iklan dia. Entah laa...aku tak tahu. Kalau tahu meh ar bagitau. Tapi kan..aku geram nie..Takkan sekali habuk pun tak keluar??? Huhu..

Something was goes wrong la nie.......

AMIr: Baca berita kat Berita Harian tadi..banyak yang tak elok dari yang elok..

4 comments:

Robb berkata...

iklan diorang cuma kuar bile ade advertiser advertise. kalo xde, x kuar ah.

Amir Izzat berkata...

@Robb..bukan iklan biasa tapi iklanB Buffered tak keluar daa...

Azman Roslan berkata...

takde iklan takde duit..

Cara Mudah Untuk Dapatkan Follower

Fast Movie Download berkata...

sme la kita.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??