Saya Suka Ben Ashaari,Awak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hurm..Korang kenal tak siapa Ben Ashaari nie? Kalau kenal,bagus lah. Kalau tak kenal,pergi la berkenalan nun. Tapi,sejauh manakah hubungan korang dengan Ben Ashaari? Eh! Hubungan apa pula ini? Bukan hubungan sulit ka apa ka. Dia ada isteri laa..Nak kena lempar dengan periuk ka? Hehe.. Maaf.

Kalau korang kata hanya kenal di bibir..Korang tak boleh lawan aku.. Bukan hendak berlagak..Bukan hendak menjadi kipas lipas..Bukan nak cari popularit..Bukan nak tarik trafik..Dan bukan nak tipu..kih.kih.kih..

Ha,hubungan aku dengan Ben Ashaari? Aku dengan Ben macam anak dengan ayah ar..Dia ayah aku..Aku anak dia.. A’a.. Betul!! Kenapa? Tak percaye? Ok! Ok! Korang pi tanya Ben Ashaari sendiri. Kalau Ben tak mengaku..(aku tipu laa…hehe).


Baik! Baik! Sebenarnya tak ada apa-apa..Aku cuma nak cakap yang aku suka saaangat dengan Ben Ashaari. Cops! Aku bukan gay..hehe. Saya masih lelaki sejati. Kalau tak percaya,sila tengok i/c saya.(Tidak dapat dipaparkan buat masa sekarang. Tahun depan sila datang balik.Hehe)

Oh ya! Entri nie sebenarnya nak cakap(entri pandai bercakap ek?) yang aku suka blog Ben Ashaari daa..Betul! Jangan duk kata aku tengah mengipas ye.Aku pun ada blog yang aku suka..Kan? Hang pun ada jugak..kan? kan?

Blog Ben Ashaari best apa..Rugi woo tak baca.. Korang jangan baca entri sekarang..Korang baca la entri lama-lama.. Ada benda tersembunyi yang korang tak jumpa tue..Aku dah lama kenal Ben Ashaari(ini sah tipu) laaa…Haha..

Ben banyak gak membantu aku..Orang yang tak kenal seseorang itu..tetapi mudah menilai dari luaran. Memang susah,kan? Macam blogger itu yang duk nilai orang tapi diri sendiri?? Hampeh!!! Ok! Kepada yang belum kenal Ben..jom kita usha blog dia ramai-ramai…-->Semua blogger perlu mendaftar kelak..di bawah akta rahsia.

2 comments:

kenwooi berkata...

heard of him.. but not interested.. =P

A-Y-I-E berkata...

siapakah ben ashaari tu? dewa traffik kah???

huhuhuhuh... cakap dengan dia.. saya mahu kalahkan alexa dia..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??