Formspring Me Now!!!



Assalamualaikum kawan! Sebenarnya dah lama aku daftar Formspring.me nie tetapi sikit je la orang yang tanya aku. Dalam sebulan tue boleh kira dengan jari la. Ahaks. Aku rasa korang tak da idea nak tanya kan? Korang tanya la apa-apa. Aku sudi menjawapnya...

Ok! Aku bagi contoh soalan.

1.Apa nama awak?
2.Awak umur berapa?
3. Single ke?
4. Hensem tak awak?
5. Nak kenal boleh??
6.Nak kapel tak?
7. Siapa Amir Izzat???

Ha! Setakat tue je laa contohnya..Walaupun korang kasi noktah(.) aku akan jawap jugak...Kegunaan Formspring nie banyak.. Selain bertanya soalan. Kita boleh buat sesi kenal mengenal,kan? Baiklah..Korang tanya je papa..Aku dah sediakan kat sidebar..Jangan biarkan ia kosong..

Menggunakan internet untuk mengeratkan ukhwah.Walaupun barang Yahudi,kita guna untuk ke jalan Allah...





Anda tanya saya jawap.Okay? Gunakan Formspring ini untuk kita berkenalan dan beramah mesra. Add me add ym : snakeular_26@yahoo.com


4 comments:

khalidahmacambaguss~O_o berkata...

aku pun ada gak benda nih...tp dah lupa password n user name...trus x leh masuk...hahaha...

saye ada soalan, tp x nak tanya kat formspring..nk tanya kat sini je...
>>>> kalu ada duti seribu dlam tangan skang, amir wat pa??

princeduyong berkata...

bagus bagus...ada pembaharuan...bagus

Amir Izzat berkata...

@khalidahmacambaguss~O_o.ye ke? adoi..kesian..

haaa... hurm.. kalau ada duit amir nak pi mekah...nak antar mak ayah pi haji..tue je..hehe

Amir Izzat berkata...

@princeduyonghahah...pembaharuan ke? hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??