Nak Cash Out Duit Nuffnang Atau Tidak?


Assalamualaikum!!! $$ wa dalam Nuff dah ada sikit..Wa rasa wa nak belanja lu orang makan nasi Ayam Penyet dekat Waterfront laa...Gempak beb!! Ha,lu rasa wa patut cash out sekarang atau cash out time gua dah tua.. 

And then,time $$ gua dah beribu riban..Amacam? Wa konpius tahap cacing sakit perut 14 hari nie..Kalau wa cash out sekarang,nanti 0 ar $$ gua..tak leh tatap hari-hari..

Beb,lu rasa macam mana? Alaa..yang ada pengalaman tue..Sila berkongsi..Jangan segan jangan malu...Wa tak makan orang oww...Hurm..Kalau wa cash out sekarang..Wa boleh beli MP3 Apple Ipod Shuffle..Harga murah gilerr... kalau tak beli,kalau harga dah up..Wa nak korek mana $$.. Korek tanah boleh ar..Huhu... Macam mana nie???

Sempena gua keliru..Wa nak nyanyi satu lagu.
 
Di lubuk hatiku tersimpan
Ada rasa bimbang
Yang enggan ku ceritakan

Ternyata baru ku sadari
Sirnanya hatimu
Yang engkau simpan untuknya

Aku cinta kepadamu
Aku rindu dipelukmu (di hatimu)
Namunku keliru telah membunuh
Cinta dia dan dirimu
Aku cinta kepadamu
Aku rindu dipelukmu
Inginku akhiri yang telah terjadi
Lamunanmu membawamu
Kembali...

Oh Tuhan maafkan diriku
Telah melangkah lugu
Memberi bimbang di hatinya

Ku tahu engkau telah berdua
Tak mungkin ku rasa
Melepas kasih antara kita

Engkau pun keliru
Menilai erti cinta kita
Yang kau kira selamanya...
 Amir: Menyanyi ikut tone sendirik!! haha..eh.Tolong wey... Lapar pulak...

15 comments:

saya_arief berkata...

simpan dulu..
haha..

Admin berkata...

CashOut je...
Pastu belanje ayam penyet 1...
Hahah

Amir Izzat berkata...

@saya_ariefhurm..simpan dulu ek?? ok lah..hehe

Amir Izzat berkata...

@MazHaR!!wah!...haha...nanti ar..tunggu 2 taun lagi..kih3

Sharinginfoz berkata...

alamak saya pun sama, tak sure nak cash out ke tak.. tunggu ajalah.....

Segmen Blogger: Velasrizal

Eddy Rizal berkata...

camner lah duit korang leh byk nih d nuffnang? apa rahsia korang yea

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozye ke? wah!! nanti ar cashout..hehe

Amir Izzat berkata...

@Eddy Rizalbro,xda rahsia laa..nuff nak bagi.. so,dia bagi ..kan?? hehe/..

jfook berkata...

I haven't cash out yet. HAHA

Ken Wooi berkata...

set a target, then cash out when reach the target =)

Unknown berkata...

kalau rasa nak pakai duit, cash out
kalau sayang, simpa dulu
kakchik dah cash out malam tadi
nak simpan dlm bank la pulak

Unknown berkata...

cash out je, esok akan ada yang baru pulak

Amir Izzat berkata...

@jfookreally? hahaha... :D

Amir Izzat berkata...

@kenwooihurm...my target is to get RM1 thousand... imposible or not? hurm..hahah

Amir Izzat berkata...

@kakchik..hurm..rasa malas lagi laa..bukan banyak pun..haha.kalau beratus tak apa jugak..ini ciput je..tunggu lah sethun dulu..kan?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??