Susah La Nak Maintainkan Trafik Blog.

trafik minggu ini

Assalamualaikum… Korang masih belum tidur lagi ke? Hari dah nak pagi nie. Aku pulak..tak mengantuk lagi lah. Kejap lagi tidur kot. Jadi,aku check la analitik Nuff aku untuk minggu nie. Wow! Trafik arini memang naik laa… 383 orang..pelawat.

Tetapi. Apa yang hendak aku katakana disini. Susah nak la nak maintankan trafik. Betul tak? Tengok lah gambar kat atas tue..Turun…..Naik….Lepas tue…turun..turun.. Alahai..Lemah nyawaku.. Rekod paling buruk adalah 18 orang pelawat unik. Masa tue memang tak update blog lah..huhu…

Pengunjung dari negara berlainan.

Pelawat utama adalah dari Malaysia tetapi ada juga pelawat dari negara lain. Ramai pulak tue...Tadi,ada pelawat dari Jerman datang. Entah la..apa yang dicarinya..Mencari maklumat pasal Jerma kalah kot..hikhik..

lucah??

Alahai..kata kekunci pulak banyak yang tak elok...Tapi yang ini okay laa..Kalau kata kekunci minggu sebelum nie..Fuh! Memang dasyat laa.... semua lucah....18sx..tak habis-habis...

Hurm...susah kan nak maintain trafik?? Banyak persedian yang perlu dilakukan agar trafik blog tidak jatuh merundum,kan? Trafik blog korang pulak macam mana? Okay ke K.O macamAmir?? Huhu....


Cabaran berblog la katakan...disamping cabaran menghadapi mulut-mulut blogger yang memang dah lama tak rasa cili api.. Ops! Sorry....
Luahkan pula pandangan korang dan komen korang.. Amir sentiasa menanti..Semoga kita dapat membantu dia antara satu sama lain...

9 comments:

Sufi Asri berkata...

aku blom tidur bai.. hehe.. hmm... maintain mmg susah la beb.. haha.. tapi hebat la.. mampu 383.. aku masih noob la.. hahhaa...

hmm.. yg dari jerman tue, cuba check shoutmix.. ada x nama chybee.. dia tue budak malaysia tapi blajar sana.. hehehe...

Kie-yu berkata...

uish~ banyak la tu
nak dibandingkan dgn aku
keep it up!

psst..ada typo kt word salam tu ;)
ai pun sama ske typo bile wat entri
kalau terjumpa kt blog aku tlg tegur ye~

Amir Izzat berkata...

@Roronoa Zoro..laa..ko belum tido? buat apa? aku dah ngantuk..last entri..heheh... erm..kalau maintain 100 je sehari..ok jugak..ni tak..

kena cari formula nie.. erm..
haha..383 untuk semalam..arini tak tau laa..letih dah...

ooh..patut laa..chybee belajar kat jerman..best wey..ingatkan org jerman mana dtg...haha..

Shey Lokman™ berkata...

sy punye 3.83 je , cane ruh ?? (:

SuKEJunpyo berkata...

Wow!!Tinggi oo..Bravo

Amir Izzat berkata...

@Kie-yu..hehe..selepas berusaha siang dan malam...

tq.

eh..ada ke?? tak perasan.dah ubah..nasib naik ko tegur..hehe... ok.

Amir Izzat berkata...

@shey.huh? 3.83? macam mana tue???? hurm..

Amir Izzat berkata...

@SuKEJunpyo...wah! terima kasih...berkat usaha...anda semua pun boleh melakukannya..

IKLAN PERCUMA berkata...

nak komen apa ye..erm..nanti2 lah.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??