Saya Suka Ben Ashaari,Awak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hurm..Korang kenal tak siapa Ben Ashaari nie? Kalau kenal,bagus lah. Kalau tak kenal,pergi la berkenalan nun. Tapi,sejauh manakah hubungan korang dengan Ben Ashaari? Eh! Hubungan apa pula ini? Bukan hubungan sulit ka apa ka. Dia ada isteri laa..Nak kena lempar dengan periuk ka? Hehe.. Maaf.

Kalau korang kata hanya kenal di bibir..Korang tak boleh lawan aku.. Bukan hendak berlagak..Bukan hendak menjadi kipas lipas..Bukan nak cari popularit..Bukan nak tarik trafik..Dan bukan nak tipu..kih.kih.kih..

Ha,hubungan aku dengan Ben Ashaari? Aku dengan Ben macam anak dengan ayah ar..Dia ayah aku..Aku anak dia.. A’a.. Betul!! Kenapa? Tak percaye? Ok! Ok! Korang pi tanya Ben Ashaari sendiri. Kalau Ben tak mengaku..(aku tipu laa…hehe).


Baik! Baik! Sebenarnya tak ada apa-apa..Aku cuma nak cakap yang aku suka saaangat dengan Ben Ashaari. Cops! Aku bukan gay..hehe. Saya masih lelaki sejati. Kalau tak percaya,sila tengok i/c saya.(Tidak dapat dipaparkan buat masa sekarang. Tahun depan sila datang balik.Hehe)

Oh ya! Entri nie sebenarnya nak cakap(entri pandai bercakap ek?) yang aku suka blog Ben Ashaari daa..Betul! Jangan duk kata aku tengah mengipas ye.Aku pun ada blog yang aku suka..Kan? Hang pun ada jugak..kan? kan?

Blog Ben Ashaari best apa..Rugi woo tak baca.. Korang jangan baca entri sekarang..Korang baca la entri lama-lama.. Ada benda tersembunyi yang korang tak jumpa tue..Aku dah lama kenal Ben Ashaari(ini sah tipu) laaa…Haha..

Ben banyak gak membantu aku..Orang yang tak kenal seseorang itu..tetapi mudah menilai dari luaran. Memang susah,kan? Macam blogger itu yang duk nilai orang tapi diri sendiri?? Hampeh!!! Ok! Kepada yang belum kenal Ben..jom kita usha blog dia ramai-ramai…-->Semua blogger perlu mendaftar kelak..di bawah akta rahsia.

7 comments:

miss cloudy berkata...

wahhh! entry mencari hitss... hehe... (ni plak komen yg mencari hits)

Amir Izzat berkata...

@miss cloudy..aik! ini entri betul2 la..bukan nak cari hits..hehe...:)

Hellioz berkata...

gely sial
lu gay ke beb?

dari dulu gwa prasan komen2 lu

gyahahaahahaha~

gwa bukan menilai dari luaran beb,
gwa siap bagi valid reason lagi
gyahahahhaahaha~

Amir Izzat berkata...

@hellioz.. hahaha...geli sial ek??? sama ar ngan aku..geli sial batak pun ada..ngoks! ahhaha..

ko perasan ek komen aku? macam mana tue? explain sikit bro...

ha! aku tau ko ada reason tersendiri..tak apa..kau buat cara kau..aku buat cara aku..amacam????

ko sakit ek?>? hahah...adoi..kawan oh kawan

Wakaka! berkata...

Saya Suka Nasi. kenyang.
tapi kalau Suka Ben Ashaari, kenyang ke?

adooii.
geli mat mat mat mat!

Amir Izzat berkata...

@Wakaka!hahahha..rilek ar..suka blog dia la..adoi...sah sakit ka? ahhaha

muhammad iqbal hakimi bin tahir berkata...

uish..ni rupanya template lama incik ben..hehe..

bagus r ko mer dah kenal lama dia..aku kenal pun follower dah capai 3ribu lebih..hehe..

tapi time tu pun aku dah dapat rasa aura dia..sampai sekarang..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??