Blog Mencuri Masaku..


Hurm...begitu pantas masa berlalu..Tidak ku sedar..detik demi detik terus berlaku..Siang terus menjadi malam..Malam pulak kembali menjadi siang..Begitulah kuasa Tuhan yang Maha Esa..Menjadikan siang dan malam mengikut edaran..Besarnya keagungan Tuhan.....

Tidak ku sedar..Aku berada di hadapan blog sepanjang masa..Namun,tidak ku lupa solat..tidak ku lupa akan makan..tidak ku lupa untuk mandi..tidak ku lupa untuk menunaikan kewajipan ku...Cuma...satu sahaja ku lupa..dan susah...Lupa untuk tidur dan susah untiuk lupakan blog...

Walaupun mata sudah layu..Entah mengapa...Jiwaku dan tanganku masih gagah unytu melawat teman...dan menaip tetapi aku tidak terdaya untuk membalas komen..Mdan tak mampu nak tido..Maafkan aku...mungkin esok..aku akan membalasnya...Masa...cepat kan berlalu? Ia terus berlalu tanpa menghiraukan kita....

Tetapi kita sukar hendak menghargai masa..tidak lupa jugak aku..Kadang-kadang masa itu terbuang begitu sahaja...Aduh..Betapa ruginya aku... Kini,masaku semakin sedikit..walaupun masih banyak..Banyak benda yang hendak dilakukan...tetapi blog ini sudah mencuri masaku....

Aku tak dapat berpaling tadah darinya..Dialah segala galanya...Tempat untuk aku lmeluahkan perasaan....dan masa untuk tidur pun..sukar dicari......hurm....

p/s: Paham tak? Susah nak tido laaa.....

2 comments:

joegrimjow berkata...

bukan saja masa kita
masa reader pon
smoga reader kite bermanfaat dapat entry kita tu
;)

Amir Izzat berkata...

@Joe...wah! mendalam ayat nie...hurm...

okayh..rasa bersalah pulak..erm..ook la..nanti buat entri yang bermanfaat..insyaAllah..hehe...terima kasih.... amir faham.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??