Rakning Alexa Semakin Turun Di Bawah Satu Juta

terbaru

lama

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rakning Alexa? Penting kah? Ada blogger cakap,tidak penting. Argh! Lantak lah..Aku hidup bukan hendak mengikut citarasa orang. Yang penting aku gembira apa yang aku ada.

Baiklah..Kini,raking Alexa ku dalam sejuta dan semakin hari semakin turun. Memang gembira lah…Haha. Eh! Aku nak target ranking Alexa nie turun setiap hari..Boleh ke? Insyaallah…

Sebenarnya aku pun tak tahu benda ranking Alexa ini. Kegunaannya untuk apa..Masih mencari…Kalau tahu sila maklum..Ahaks..

Kalau kita berusaha,kita akan dapat hasilnya… Oh ya! Semak lah ranking blog anda sekarang di Alexa.

1 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??