Aku Ponteng Sekolah Hari Ini.... Haha!

Assalamualaikum...Hish! Jahat sungguh aku ponteng sekolah hari nie..Tahun depan dah nak exam..Kalau tak pergi,nanti terkial-kial dalam exam..Aduhai..tapi apakan daya...Aku tak dapat pergi sekolah hari nie..Korang jangan marah ek...Aku ponteng bersebab...sebab malas kot..hehe..Tak da lah..ada benda yang menghalang...

Aku tahu kalau ponteng sekolah sehari...banyak ilmu yang terlepas..banyak benda yang kita akan ketinggalan. Jadi,kepada pelajar diluar sana. Jangan tiru sikap aku... Aku nie tak sedar diri..pemalas..Cops! Akui kelemahan diri sendiri..Sedar..tak takbur..

Eh! Korang marah tak kat orang yang ponteng sekolah nie??? Huhu..takut weyh kena sebat ngan cikgu..tapi aku ada reason yang kukuh...hehe..

Amir: Ilmu perlu dituntut sampai ke negeri China..

2 comments:

mytrajet74 berkata...

Apehal ponteng laks...bgtau le reason dia...anyway jgn selalu ponteng2...susah nnti!

mOLLie berkata...

haippp!! kenapa ponteng?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??