Kawan Perempuan Aku Merajuk Daa...

Huhu...Apa pasal pulak dengan dia nie??? Merajuk pulak dah...Dah minta maaf tapi masih merajuk gak..Susah ar nak paham hati pompuan nie..kan? Kalau tak pujuk..sampai ke mati pun dia akan berduka dengan kita,kan?

Sekarang nie duk tengah ym dengan dia,adoi..dah tak balas la pulak sekarang. Ada tips nak pujuk perempuan macam nie tak? Huhu..susah-susah..Nasib baik aku tak da aweks...Kalau ada,lagi susah..Cukuplah berkawan dengan perempuan sebagai seorang kawan..

Apa makna ek dia cakap... ''Sepatutnya aku yang perlu minta maaf kat ko..lepas nie aku takkan ganggu ko lagi..'' Hurm..dia nak tinggalkan aku ke???

Amir: Hidup takda makna tanpa kawan..

4 comments:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ berkata...

hurmm..
biasa la..
name p0n perempuan..
xsah klu xmajuk..
insyaAllah majuk dia xlama tu..
6t bls la mcm ni lak..

"ko tu kawan aku..sampai bile2 p0n aku ttp akn carik ko..ssh sng aku..ssh sng ko gak.."

bg lbey kurg la ayt tu ae..
hehe..xp0n ubh je trus..
slmt mncube..

zaza berkata...

erk.. ati pompuan mmg susah nk phm..
no komen.. walaupun aku pmpuan aku xbape suke kwn dgn pmpuan yg cpt sentap, nk majuk and etc.. huhu
serabut weyyyh

Dean berkata...

tu maknanya dye suka dipujuk..dan nak terus dipujuk..hahaha

lilacfla berkata...

dia kecik hati tu. reverse psykologi. kena pujuk xtra lagi. haha

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??