Kenapa Lelaki Suka Tengok Perempuan Seksi 3 Kali??

Assalamualaikum. 

Anda perasaan tak apabila seorang lelaki yang melihat perempuan yang agak seksi/terdedah yang tidak sepatutnya. Dia akan memandang sebanyak tiga kali. Ini auta bukan fakta. Tetapi benar. Mahu percaya atau tidak. Terpulang pada diri anda? Amir akan teruskan pendedahan eksklusif. 

Pandangan pertama.

1.Tertengok/terpandang.

Setiap orang ada mata kan? Takkan la nak jalan-jalan kena tutup. Jadi,pandangan pertama seorang lelaki adalah pandangan yang tidak sengaja. Tertengok bah..Bukan niat di hati nak tengok..tapi rejeki..hehe.. Tidak lah. Erti kata lain. Tidak sengaja.. Dah benda tue berlaku depan mata,kan??


Pandangan kedua.

2. Memastikan.

Apakah yang dimaksudkan dengan memastikan ini? Nak pastikan yang benda dia tengok tadi dah takda..Kalau ada,nak buat macam mana…kan brader? Amir cakap betul nie..Korang setuju je laa..kan? kan? Faham tak makna memastikan? Kalau faham,bagus lah.



Pandangan yang terakhir[kot].

3.Mencegah/menegur

Ha.Yang nie memang baik hati..Kalau pandangan ketika masih berlaku perkara itu..atau perempuan itu masih ada kat situ..Dia nak pi cegah la tue. Macam terselak skirt ka..Dia nak pi tegur.Kalau dah okay,alhamdulillah. Haa.baik kan lelaki? Bukan niat di hati nak mengintai tau..betul tak brader?? Haa..nak buat amal jugak tue….hehe…

Macam mana? Okay tak? Auta ke Fakta? Entah laa…korang rasa apa ek? Perkara nie betul laaah…setuju??? Ehem2..ada perempuan yang tak puas hati?? Jangan fikir negatif aa...

p/s:seksi tak aweks tue? Ahaks.

4 comments:

fndrocka berkata...

pandangan pertama: pandang atas

kedua: pandang bawah

ketiga:pandang muka

mindbreaking berkata...

kalau pompuan cam dlm gmbr tu gerenti tak tgk2..hahaha...

Amir Izzat berkata...

fndrocka@erm...betul2..hehe...

mindbreaking@.. Ha! kompen tak pandang terus..haha.. :)

bebycyunkkamoo berkata...

haahhaaaha...bengong

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??