Alhamdulillah...Dah Sampai Kuching..

Salam Geng... Alhamdulillah..Dengan rahmat Tuhan..Akhirnya aku sudah menjejak kaki di tanah Borneo ini..Besyukur ke hadrat ilahi kerna dengan limpah dan rahmat-Nya aku selamat sampai... Terlebih dahulu aku nak ucap terima kasih kepada kapten kapal terbang Air Asia sebab membaca aku ke Kuching nie..Tidak lupa jugak kepada pramugari yang cantik pahanya itu sebab sudi melayan aku...hahah.. Eh! Paha? Tak lah...paha dia seksi doe..Tapi aku tak pandang..

Mana boleh tengok aurat perempuan...Berdosa..tapi aku jeling je..Kih3.. Jangan marah... Live show bah...Apa lagi...

Oh ya! Sekarang nie aku duk bersantai kat tepi tiang airport Kuching..Menunggu ayah ambil keta..Mungkin mengambil masa yang agak lama..Bosan laa..Jadi,Amir online lah..Curi elektrik kat airport nie..Haha..

Ha,lapar laah...Makan pizzat jom!!

5 comments:

Kie-yu berkata...

wah
jauh berjalan
smpai kuching ye
take care ;)

jum pizza!

Amir Izzat berkata...

@Kie-yu..hehe...alamak! salah eja pizza pulak..ha,ok2! amir akan jaga diri..ohya..pizza dah nak abis dah..kih3.. thanks.

IERA HAJERAH AZMAN berkata...

bah, sampai ke kuching dah ko? ish ish ish.jumpa aku kat waterfront nanti tegor la ek

ajai05 berkata...

nanged....n visiting u

Amir Izzat berkata...

@IERA HAJERAH AZMAN.wah! cney ko tinggal? jumpa kat waterfronyt?okeyh mun ada masa...hikhik... waterfront sibuk..huuhu

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??