Aku Dah Cash Out!!


Salam geng!! Haha...Baru sekejap tadi aku buat keputusan nak cash out..aku dah tekan cash out..tapi apa yang akan terjadi ek? Hurm...kena tunggu 30 hari ke? Fuh! Lama tue..kah3.. Aku nak tanya ar pengalaman korang macam mana...Boleh kongsi tak dengan aku?? Toink...Saya budak baru belajar..sila tunjuk jalan pak! Kih3..

Ha,tapi lama la 30 hari tue..rasa macam setahun pula..kan?? Ha,sila kongsi pengalaman anda bersama Nuffnang nie..Macam mana dia hantar? Betul sampai rumah ka? Rumah aku kat Kuching,Sarawak.. Sampai kot..Ahaks.. Hurm...Nervous gak nie..Haha..Kalau dah sampai,boleh la beli MP4..kah3..

12 comments:

AnWaRnAiM berkata...

ko tgok post entry aq pasal aq cashout nuffnang..smpai skrang x dpt g..hu2

nursarah berkata...

aku pernah cash out nuffnang, sebulan 10 hari baru cek tu sampai rumah. walaupun rumah aku kat KL jekkk..mmg lambat.

cikgu isza berkata...

akak pun dah tekan butang tuuu.. kita tunggu sama-sama erk..

Sharinginfoz berkata...

tahniah.... saya belum cash out lagi....

nas berkata...

kui3..ak tunggu berbulan lagi kot nak cashout..hoho

kenwooi berkata...

now you wait for it to arrive =)

Amir Izzat berkata...

@AnWaRnAiM.hish..ye ke?? sat gi aku baca

Amir Izzat berkata...

@nursarahwow! lama jugak tue.. lau Sarawak..fuh! mesti lama lagi..hurm...tak sabar nie...adoi2

Amir Izzat berkata...

@cikgu isza..ye ke cikgu? wah! jom kita nuggu..hehe

Amir Izzat berkata...

@Sharinginfozlaa...tekan ke butang tue.. amacam?

Amir Izzat berkata...

@nas..berbulan2?? tak lah..aku sekejap je...ko tunggu je sebulan lagi..kompem dapat

Amir Izzat berkata...

@kenwooiokey! i will wait..kot..hikhik

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??