Kreatifnya Orang Jepun (lawak)


Ha,Kalau pagi-pagi tue. Tak sempat nak makan. Boleh la ikut cara orang Jepun nie. Bawak roti dan errr..err..tempat letak gam tue..korang buang gam dia..Then,letak butter dalam tue..Senang sikit kerja korang kalau nak makan..Ahaks..


Yang ini pun korang boleh ikut. Bagi sesiapa yang selsema,Kalau bawa tisu tue. Asyik habis je.. Cara ini mungkin membantu anda.. Kreatif bah..Jangan segan jangan malu..hehe


Woo... Sekarang ini musim hujan. Ha,elokllah buat satu payung macam nie..Buat untuk satu keluarga pun boleh...Nanti,tak lah basah sangat...kuang.kuang...


Saya tahu,kalau korang pergi kerja mesti mengantuk kan? Jadi,ciptalah macam ini. Nampak tak? Senang je..Eh!Untuk yang naik LRT je nie...ahaks.

Selalu makan meggi di rumah? Panas ketika makan? Okay! Senang je nak settle..Beli satu kipas kecil.Macam gambar kat atas..Kompem..senang korang nak pakai..nak kena cuba la lepas nie..Ahaks..

Amir: Bising weyh ada orang baiki bumbung dekat bilik aku nie!!

8 comments:

r-mean berkata...

hwa..lawak doh

azzah zainal berkata...

wow!!bes

Adha berkata...

tak bleh blah yg no 1 ngan 3 tu..lawak giler haha..:D

Eza Rashid berkata...

owng jepun mmg la kreatif n inovatif,,,,hehhheh,,,kat sni,,,nang blek,,,

Amir Izzat berkata...

@azzah zainal.best ek? eheh..kean cuba tau

Amir Izzat berkata...

@r-mean.lawak ke? jom ketawa.hehe

Amir Izzat berkata...

@Adha..hahaha.. betul2..:)

Amir Izzat berkata...

@Eza Rashid..a;a..mereka cari cara nak hidup..kan?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??