Aku Berblog Untuk Suka-Suka! Bukan Serius!!


Hurm....mata belum mengantuk lagi daa... Ok! Ok! Tak payah cerita banyak...Dengan berbaringnya aku dia atas katil. Aku nak bagi tahu rakyat-rakyat jelata di luar sana bahawa aku berblog ini untuk suka-suka.. Tidak lain tidak bukan...hanya untuk suka-suka.. Tak pernah serius. Jadi,kalau ada orang yang tidak suka pada dirku dan artikelku..Aku memohon maaf sangat-sangat sebab dirimu terbaca apa yang aku tulis..

Aku bukannya apa..Aku berblog untuk lepaskan tension..tak pernah fikir pasal $$. Tak pernah fikir pasal trafik..Menyemak je semuanya tue..Aku ada blog,aku tulis kalau sempat..Apa yang bermain dihati..Kalau rasa serabut tue..aku tulis ar..Macam sekarang. Rasa serabut ar nie...

Maaf la kalau korang terbaca entri nie..tak suruh pun baca..sebab aku bimbang kalau korang baca nie..Korang rasa macam aku nie main-main. Sebab itu aku nak jelaskan disini supaya tidakmembuang masa dirimu..Kalau diikutkan hati yang jahat ini..''Lantak lah kau!!" tapi aku ada nilai murni...hurm...

Kalau dirmu menyukai entriku..Alhamdulillah dan terima kasihlah. RIngkas dan padat..mudah bukan untuk memahami???

Amir: Tidak semua orang suka kat kita..Janji kita happy..

14 comments:

rashid berkata...

Janganlah menidakkan sesuatu yang benar...Maaf cakap, kalau tak hiraukan trafik napa ping dekat gengblogger? Kalau tak hiraukan duit napa ada iklan nuffnang...sebenarnya ramai yang kat luar sana kalau kita berblog untuk sesuatu...hmmm, salm perkenalan..

akuzle ayu berkata...

salam merempitz kat sini.... btui ker suka2? bak mai tgk earning Nuffnang bpe?? nak tau sy suka ker x....ehehehhhee...jgn mare ahhhh...

Nur'Ain Illiyana berkata...

salam amir...hohoho....

betol betol betoiii....sgt setuju dgn apa yg amir tulis kt atas...
bagi akak, kt blog la tpt akak nk mengarutsedih,marah, kecewa..semua kat situ...mcm dh jdk dunia kedua pulak...n kalau tgh2 stress b4 or after exam tu, kt blog jugaklh akak bercerita....


best x balik kelate? huhuhu...nk balik jgk!!!

P/s : nanti kasi ur address, nk kirim unta sekor :) hehehe

IKRAM berkata...

smart la template ni kawan :) . tq for in to my blog . betul ke internetnya sama je? broadband boleh pakai x? kalau boleh nak try la :)

Amir Izzat berkata...

@rashiderm...alahai..ok2..betul2...amir silap...kenapa amir berblog? sebab kawan amir ada..kenapa amir ping?? nak gak orang baca sikit...cam korang yg best nie...thanks!..

kenapa ada nuff?? sebab orang lain pun ada... eh! kalau ada nuff kejar $$ la??? mencuba benda baru tak salah kan????

berblog untuk sesuatu? ha! betul...amir berblog untuk suka-suka..adakah ia sesuatu atau bukan?? entah!

okeyh... salam kenal...salam ukwah... terima kasih komen ye....

Amir Izzat berkata...

@Nur'Ain Illiyana..w;salam kak!..

ha..betul kak..kalau yang sudi baca tue..terima kasih la kan...tapi ada jugak yang jenis dengki..tue ygs susah...tolx ?

erm...best?boleh laa.duk rumah n balik kpg je..bosan pun ada.haha.... ha, balik la sekrang...hehe

p/s: untah??? terima kasih laa..nak letak kat mana unta nie nanti...hehe

Amir Izzat berkata...

@akuzle..terima kasih merempit kat sini... betul lah..kalau tak suka-suka..xda pulak entri merapu kat sini.... erm... earnings nuff? ada la rm10 hennget..cuba taip buffered kat search..nanti kuar jumlah yang ada..

tq.. marah?? xlah.

Nas berkata...

betul tue...kita berblog memang sekadar ske2.....hobi katakan..tapi da addict lak...huhu....thx juga follow my blog setelah sekian lama saye follow blog amirizzat nie..ehehehe

IKRAM berkata...

yeke? ada org kata laptop je leh pakai . adeh . mana yg betul ni? :S

IKRAM berkata...

aik . ada org kate laptop je leh pakai broadband . lau komputer umah xbley . mana 1 yg betoi ni? =S

IKRAM berkata...

kawan ku yg ckp . haha . apa da . aq pun xtau sgt la . beb . tolong ajar la buat reply comment ni . hehe

azzah berkata...

samala..tujuan blogging..suka2 je...x bz pun pkir pasal traffic bla bla bla

Sharinginfoz berkata...

saya pun suka-suka tapi kalau dapat duit kiranya bonus le kan

ZACK ENTRY berkata...

kita bercakap jangan sedap cakap..kita menulis jangan sedap menulis..pikir dahulu sebelum buat apa-apa..


comel blog ni..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??