Kalau England Lawan Malaysia,Ada Peluang Tak Malaysia Nak Menang?

Kawan-kawan..Mari kita bercakap soal bola. Cerita hangat nie.. Berdasarkan prestasi England sekarang nie. Apa pendapat korang kalau jika menjemput England berlawan dengan Malaysia? Ada peluang nak menang ke tak????

Aku rasa ada laa..Ben cakap'' England jaguh kampung..''.. Haha. Eh! Kalau diorang saman aku memperlekehkan England? Mana aku nak cari duit? Korang bantu la nanti,okay? Baik! Apakata kita jemput? Aku rasa boleh menang lah kalau pemain Malaysia tue dah cukup segala-galanya...dan tidak mustahil bagi kita...Ahaks...

Tahu tak kenapa England kalah? Sebab dia berlagak..dan dia sekutu Israel...Allah tarik balik ar nikmat mereka...wallahualam.. Ok2.. Tak payah cakap pasal keputusan mereka....Korang rasa Malaysia boleh lawan tak? kita jemput ar.... Kalau menang,sorak sekampung beb..Ahaks..

p/s:berhibur di pagi hari..

7 comments:

NiZaM Limited berkata...

England balik tanam jagung la..wakaka..

bese la, hidup ni mcm roda..ada kalanya kat bawah..team England pon tak semestinya ada kat atas je slalu..

sedangkan german pon kalah ngn serbia. wakaka..

kalo Malaysia lwn England tu tak tau la..kena lawan dlu baru tau. hehe..

Amir Izzat berkata...

@Nizam.

Haha..tanam jagung? kalau daj masak,makan sama-sama..hehe....

erm..betul tue...tapi semuanya kalah..tak best langsung...ahaks...

erm..kita jemput dulu ar.kalo seri..hebar ar Malaysia..hehe..angan-angan..

princeduyong berkata...

kalau lawan malaysia...ko pun tahu sendiri jawapannya mir...malas nak bagi jawapan...

Amir Izzat berkata...

prince..haha...dah tau..kih3...Keputusannya..Amir menang..hehe...saja2..borak pagi.. :)

Hasrol Nizam berkata...

ku tgk pagi tadi..ntah pape je takleh menang..haha..

jemput lwn msia? Kita takde harapan gak..hehe

Nak dapat hadiah cabutan bertuah?

Amir Izzat berkata...

Serol... ye ke? haha... erm....xda harapan? alamak..kalah lagi..ahaks..

fndrocka berkata...

England mana ada kalah..apalaa lu.huhu.yang kalah jerman,perancis.afrika selatan

apsal besar sangat cita2 nak lawan England, kita lawan Indonesia dulu tgk apa cerita

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??