Gambar Motorsikal Ex5 Milik Ayahku...| Sebaya Dengan Umurku..


Salam. Cantik tak motor ayah aku nie? Sebenarnya motor nie sudah lama dibeli. Sejak aku lahir lagi. Dalam tahun 1994,sebaya dengan umurku. Haha. Ha,motor ayah korang ada tak sebaya dengan umur korang? Atau ada yang lebih tua lagi???

Ayah aku amat menititkberatkan penjagaan barang. Lihatlah sendiri bahawa motor yang sudah berusia 16 tahun lebih ini masih kekal dan dalam keadaan yang baik..Laju tau.. Aku bawak pergi sekolah hari tue..110 km/sejam. Ok la kan? Hikhik..nempah maut..

Jadi,motorsikal nie sudah jatuh ke tangan aku..hehe..walaupun aku dah ada motorsikal sendiri iaitu lagenda 110Z. Aku masih minat kat Ex5.. Lagenda tertinggal kat Kelantan daa...tak dapat bawak pergi Sarawak..huhu...

Kesimpulannya,ayah aku pandai jaga motor...ahaks. Erk.. Aku ambil gambar tue masa adjust kaburator motor.. :D

Oh! ya..Ada tak motor ayah korang yang kekal sampai kini?

Amir: Setiap harta yang diberi bukanlah milik kita sepenuhnya...

3 comments:

TeRRoRRiZZ berkata...

moto ex5 memang bezz.....

sian moto tuh.....

kesejukan takde baju...

serol berkata...

takde ex5, tapi c70 kat umah tu duk elok lagi..hehe

ray ban berkata...

banyak nostagia ni

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??