Hebat Juga Penangan Cik Amar Amirah Empunya Blog Cap Ayam


Salam. Korang kenal tak cik Amar Amirah empunya Blog Cap Ayam nie? Mestilah kenal kan??? Kalau tak kenal,sila kenalkan diri anda...Dia seorang yang sangat baik...Hehe.. Bukan bodek tapi kenyataan.kot. Ha! Kenapa aku kata penangan cik Amar Amirah kita nie hebat? Sebab..masa aku buat entri ini. Ramai yang membacanya...bukti? Nah!


11 orang online dalam satu-satu masa. Jarang berlaku. Korang pergi la baca entri tue pasal apa. Apa yang aku nak katakan disini. Pengaruh cik Amar Amirah memang kuat kan? Lagipun,blog dia best....(Bodek nie).. hehe..

Amir : Aku jeles dengan blog dia yang cantik!! :)

3 comments:

Sharinginfoz berkata...

tahniah memang gempak kan..

AiN Z berkata...

kalau ada ayam sekarang ni best.. bolehmakan... lapar...

Amar Amirah berkata...

haaa..hebat ke?? memang ramai yg baca blog izzat kut..kebetulan je tu..huhu :D
dah 2 kali nampaknya header blog tertempek di belog amir nih...:D kek lapis kek lapiss

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??