Bestnya,Ayah Ajak Makan Kat Luar..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Kisahnya bermula…

Tok! Tok! Tok!’’ Adikku mengetuk pintu bilikku..

Gapo gaknyo??’’ Tanyaku..

Ayah panggil nuh..” Jawapnya…

Lantas aku pun turun ke bawah dan berjumpa dengan ayah.. Ayah pun cakap, “ Malam nie kita makan kat luar..selepas Maghrib”. Tercengang aku bila ayah aku berkata begitu..

Dalam hati,memang gembira laa..Dah lama tak makan kat luar nie..Agak-agaklaa..Ayah aku nak ajak pi mana? Waterfront? Chili Pepper?? SRC?? Asam Tempoyak? Fuh! Kalau pergi mana-mana..Aku lantak je makanan..Haha. Ha,itu nama kedai laa…Makan kat luar bukan makan kat luar rumah depan tangga ye..Tapi makan kat kedai..Haha.

 Ayam penyet nie!!

 
Nasi Goreng Ikan Masin..Sedap!!
Nak pesan ABC laa!!!

Amir: Makanan apa yang best ek?

6 comments:

nabil_potter berkata...

seyes lapor :)]

Nina Nurziana berkata...

ayam penyet tuh terbaik :P

hanis aleeya berkata...

Waterfront!

Amir Izzat berkata...

@nabil_potter//wah! jom makan..hehe

Amir Izzat berkata...

@Nina Nurzianaa'a..betul2..memang sedap..heehe

Amir Izzat berkata...

@hanis aleeya..kamek pergi kampung Gersik tek..nang best makan sia..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??