Patut Ke Aku Lempang Perempuan Sebegini??

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Hish! Kenapa dengan perempuan tue ha? Melenting tak tentu pasal? Kalau ye pun nak kecoh pagi-pagi nie..Pergi tempat lain laa..  "Sabar Mir.." ok2..

Hurm..Perempuan suka kecoh-kecoh ke? Aku tak tahu pulak..Hurm..susah kan? Eh! Patut ke aku pergi lempang perempuan tue? Kesian la pulak..korang rasa macam mana? Kalau aku pi lempang,dia boleh sedar kot apa yang dia buat. Macam mana nie?

Ye la kan..Kalau tak pi lempang,nanti melarat pulak dia. Susah kita nanti…Kita? Ye laaa..dia duduk memekik depan orang ramai. Gila ka apa? Untuk pengetahuan korang..pakaian dia koyak-koyak…duduk kat pondok… Dapat bayangkan tak??

AMIr: Orang gila ke orang kurang siuman? Sedih melihat golongan ini..Pertama kali melihat perempuan jadi begini...Lelaki banyak dah yang 'kureng''.

7 comments:

AiN Z berkata...

jangan lempang, duduk senyap sudah, hehe
tak elok berkasar dgn prempuan ok amir?
:) chill....

zati berkata...

lempang perempuan tu?? tak patut2
lelaki dayus je kot naek tangan kat perempuan huhu

chill =)

Amir Izzat berkata...

@AiN Z.haha...okeyh2..xnak lempang pun tapi kesian nengok dia...hehe.. :D

makdara terdiva berkata...

gila meroyan la tuh.. :(

Amir Izzat berkata...

@zati.oh tidak.saya tidak sejahil itu..peace!

Amir Izzat berkata...

@makdara terdiva.haha..betul2..sakit kot... :)

@yuE berkata...

apasal entry amir banyak pasal pempuan haaa????????????????????????

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??