Mak Saya Terkejut Anne Ngasri Kena Cerai Talak Tiga!!


Assalamualaikum dan salah sejahtera. Tadi,kira-kita jam 7.00 hingga 7.15 petang. Saya sedang menonton rancangan kegemaran saya. Naruto!! Tengok kejap…iklan pulak dan..Jadi,terpaksa saya menukar siaran yang lain suapya jiwa ini tidak bosan ngan iklan yang entah apa-apa itu. Iklan yang sama je sejak turun temurun. Ahaks.

Nak dijadikan cerita,saya menukar siaran ke tv 7. Bukak-bukak tv 7,keluar berita yang Anne Ngasri kena cerai..Masa tue saya tengah makan..layan la berita sekejap. Nak tahu lah juga kenapa Anne Ngasri kena cerai nie..Talak tiga pulak tue.. 


Kemudian,datang mak saya menyapu lantai.. Pemberita pun cakap “Anne Ngasri telah dicerai talak tiga oleh suaminya pada..dot..dot.dot..” Pastu,terdengar suara yang lantang gak ar.. ‘’Huh? Anne Ngasri kena cerai?????????’’ (klik nama untuk tahu kisahnya) Fuh! Nasib baik tak sakit jantung den.. Haha.Saya ingat pasal apa mak tiba-tiba je terkejut nie..Rupanya pasal Anne Ngasri. Adoi…Aku terus tukar ke siaran lain..Haha..Bahaya wooo....

Biasalah.. Orang tua-tua kan… Walaupun bagaimanapun keadaan ibu kita,dia tetap ibu kita.. Tapi ibu saya baik..Kih3..Ibu anda juga baik… Mak mana tak sayang anak..,kan? Betul tak Cikgu Isza???

Amir: Macam-macam lah hal…Den tak pandai buat cita…

8 comments:

joegrimjow berkata...

aman damai je sblom ni

Amir Izzat berkata...

@joegrimjow..itu laa.. mula-mula tak percaya gak..tapi nak buat macam mana. Jodoh itu ada tapi tak berkekalan..,kan?

mizzura berkata...

betul2... ibu kita tetap ibu kita..hehe..

cikgu isza berkata...

ehhhh... betul3
:D
berkorban jiwa dan raga...

dark r0se berkata...

cian dy!;(

Amir Izzat berkata...

@mizzura..a'a..memang betul..hehe. :)

Amir Izzat berkata...

@cikgu isza.. hehe...betul cikgu...terima kasih!! kih3

Amir Izzat berkata...

@dark r0se..ye lah..nak wat macam mana..huhu

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??