Hatiku Resah Dan Gelisah...

Hurm….Kenapa nie? Kenapa? Kenapa hatiku begitu resah dan gelisah? Kenapa nafas ku lain macam je nie??? Aduhai…Adakah ada sesuatu yang akan terjadi? Aku takut…aku takut..aku gelisah….

Kepala mula dah pening…Dalam hati memang dah tak tenang..Sejak semalam lagi..Kenapa jadi begini? Ya Allah..Kau tenangkanlah jiwaku……

Aku? Aku dah tak larat..Badanku mula terasa letih…jiwaku kacau! Kacau bilau!! Arrgh!!!! Kenapa??? Hurm.. Tiba-tiba je gelisah nie? Perkara buruk akan berlaku ka? Ya Allah..selamatkanlah perjalanan keluarga ke kampung…

Erm…jiwaku kacau…Entah! Entah!! Teman..izinkan aku meluahkan perasaan diblog ketika ini…Hurm…… Resah..resah…gelisah…

Sejak dua menjak aku rasa begini pulak…Petanda apakah ini?????? :(

2 comments:

Kie-yu berkata...

sudah angau kot?
aweks mana yg dah buat amir izzat tak senang duduk ni?
hehe~

meet me HERE~~

Amir Izzat berkata...

@Kie-yukie-yu..bukan angau laa..serius nie..takda masa nak ingat pompuan...haha..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??