Aku Mahu Blue Film,Seks,Perempuan Dan Lucah???


Wah!!!! Cantik punya keywords??? Haha..macam macam lah manusia nie...Aku tahu apa yang diorang cari..Aku dah buat kajian entri apa yang menyebabkan mereka tersangkut kat sini..Haha. Cuba korang seacrh kat blog Amir nie?? Mesti jumpa..Tajuk je..Isi lain...

Mengikut falsafah Doktor Amir Izzat..Mereka nie suka mencari benda panas di malam hari..Untuk apa ek?? Amir rasa mungkin mereka nak berehat..Lepas kerja la katakan... tapi kan...Malam untuk beribadat laa..Entah la deme suma nie...Kemaruk kot....wallhualam..

Tak tau dah nak cakap apa lagi kalau nafsu yang dituruti... Sebesar-besar jihad adalah melawan nafsu..Kan????

Amir: Pasal agama tak dicari pulak..

6 comments:

Viva La zuLL berkata...

Ahahahahaha. bukan kalo banyak sangat keyword lucah ni, nuffnang akan banned? BTW blogwalking here from http://ohserius.blogspot.com/

illafira berkata...

Biasa la tue.. tuk kotorkan minda sebelum tido.. hahaha

nabil_potter berkata...

Rahsia 11 September terbongkar.Ianya satu konspirasi barat..

Amir Izzat berkata...

huh? ye ke nuff banned? aduhai... nak buat macam mana..dah melekat...

fira..betul3.. :)

@ien_R@z berkata...

ish3.. mcm dh takda benda lain nk di cari.. huhu

cikWani berkata...

salam... haha... boleh pulak cari bnda2 mcm tu... siapa ada ustazah2 lagi... isk....

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??