Wow! Cantiknya Paha Pramugari..

Tadi...Semasa naik flight dari Kuala Lumpur..Aku tengok laah..Pramugari AirAsia nie pakai skirt lah..Walaupun semua dah sedia maklum..Aku nak cakap jugak...

Selalunya..ada jugak pramugari yang pakai stokin hitam yang panjang tue..tapi kali tak da lah pulak..Hairan aku.. Kalau budak-budak tengok memang bahaya laa..Dosa apa yang kita dapat?? Dosa sebab zina mata..''Alah...kat mana-mana pun boleh dapat dosa zina mata nie..Ha,tengok perempuan zaman sekarang..kan?"

Itu nasib baik pramugari perempuan pakai skirt. Kalau dia tak pakai langsung? Fuh! Boleh muntah darah nie...Sila fikir positif..hehe..

Korang yang pernah naik AirAsia pun dah tahu,kan? Inilah kalau bukan sistem Islam yang diamalkan.. Syarikat milik bukan orang Islam..Yang muslimah(pramugari) pun terikut syarat yang dikenakan untuk menjadi pramugari..Bukan mengikut hukum Allah....

Amir: Apa motif pakai skirt yang singkat?? Hurm..

4 comments:

cikgu isza berkata...

jimat kain.. jimat kos... huhuhu

Amir Izzat berkata...

@cikgu isza..erm..berjimat cermat ek? haha...macam-macam lah dunia nie kan cikgu?

mizzura berkata...

hhmmm..no comment.. masalahnye..sume middle east airline - qatar, etihad, emirate..nama pun negara islam jugak ...sume pun pakai skirt...tambah topi berselendang jer...macam mana tuh..?

Sya Isya berkata...

staff dia sendiri yang pilih costume, nak wat cam ner.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??