Aik! Iklan Buffered Tak Keluar??


Assalamualaikum... Hurm..apa nak jadi dah? Iklan Buffered Amir dah tak keluar..Tak cantik ar blog kalau tak da iklan,kan? Rasa tak best pulak..Blog orang lain keluar pulak..Blog kita yang tak keluar nie.. Kenapa ek? Ataupun Amir ada buat salah kat Nuffnang nie?? Kena cari kesalahan nie..Nuffnang marah kot....

Blog korang ada keluar tak?? Amir rasa ada laa... Blog Amir je tak keluar nie..Oh tidak!!!!!
Buffered penting sekarang nie..Menjana $$. Sekurang-kurangnya..tak sia-sia lah aku berblog..kan??? Ada jugak $$ datang walaupun 10 sen(baru)..huhu....

Amir: Nuff merajuk ek??

3 comments:

+d.O.Y.A.h+ berkata...

oh.saya punya pun tak klua harini.ntahla~~ wuaaa.heheh

.aira. berkata...

haha, takprasan plak kua ke tak, yang penting nak tunggu BE memng sgat lame, jenuh tunggu, HAHA xD

jempot lihat blog and tingglkan jejak anda di entri ni :D
aiz batu campur - tips mengelakkan perut buncit, haha

faeznaem berkata...

same here.. tak kelua pon.. haish..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??