Ada Ku Kesah Dengan Ariel Peterporn???

Salam geng! Panas ! Panas! Panas! Video Arielpeterpon semakin panas. Aku pelik lah. Ramainya rakyat Malaysia nak tahu pasal Arielpeterpan nie? Ada apa dengan Ariel Peterpan aka Ariel Peterporn. Oh ya! Lupa pulak aku…dia kecoh pasal video lucah dengan Luna Maya tue ek??? 


tak hensem pun!

Haha..Aku tak mahu ambil tahu langsung! Ada ku kesah dengan video Ariel tue? Ini lah tipu daya syaitan…syaitan duk tipu kita dengan cerita sebegini supaya kita lupa orang kat Gaza nun..Supaya kita lupa kekejamam Zionis nun…Supaya kita lupa akan hal yang berlaku kat dunia nie…

Itulah kerja setan… Satu lagi,ada ku kesah?? Hehe…

AMir: Hairan dengan sikap manusia..mudah alpa termasuk diri sendiri…

2 comments:

Azman Roslan berkata...

bab lucah ramai yang cari. bile bab agama berapa ramai yang cari?


Cara Mudah Untuk Dapatkan Follower

Nur Hidayah Yahya berkata...

hahaha..tak kisah pon buat entri pasal ariel jugak..ops!
actually banyak ke kisah artis ngn video lucah diorang cuma wartawan n peminat amik kisah n kecoh2 tengok pada tahap keglameran diorang la.

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??