Rahsia Di GengBlogger Kini Ditemui.




Semasa ping entri tadi,aku perasan suatu benda. Score yang aku dapat amat tinggi dari biasa. Lantas,aku pun buat la kajian. Siapakah golongan yang mengklik artikel aku? Akhirnya,aku temui rahsianya..

Barulah aku tahu artikel berkenaan apa yang boleh mendapat pelawat walaupun sedikit dan golongan mana yang patut kita sasarkan.

Walaubagaimanapun,apa yang aku temui ini tidaklah bermakna sangat. Patut ke aku berkongsi dengan korang? Kalau tersalah fakta,akan dicemuh pulak..

Nanti la aku kongsikan..sikit je aku temui rahsianya..Tak penting kot..hehe.. Nak tak rahsia yang tidak seberapa ini??  

p/s: Eh! Kalau salah tajuk ,minta maaf awal-awal ye.

2 comments:

A-Y-I-E berkata...

kalau tak mahu kongsi tak per la..

(tengah merajuk sebab duit hilang

Amir Izzat berkata...

@A-Y-I-E..nak berkongsi jugak..lepas nie lah...nak kumpul data..hehe..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??