Koleksi Entri Berkenaan Pengintip(Stalkers).

Assalamualaikum. Amir saja je nak bagitahu kembali supaya tips yang Amir taip nie dapat dibaca oleh semua... Kan? Barulah semuanya mengenali apa itu stalker..
Entri nie berkenaan dengan sifat-sifat pengintip.Mana lah tau korang kenal seseorang yang ada sifat macam nie..kan?? Tapi maaf ar..Entri itu kacau bilau sikit kot..Hehe...
Jadi,kalau korang dah tahu sifat stalkers,korang boleh la pulak baca tanda-tanda korang diintip... Kena berjaga-jaga tau.... Selamat membaca...



2 comments:

Ampuan Awang berkata...

err, adakah aku ini sedang diintai? ya, dari dahulu lagi aku diintai. tapi Alhamdulillah, Allah masih sayangkan aku

IKRAM KECIK berkata...

beb . tolong buatkan :D

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??