Masih Ada Blogger Yang Tidak Pandai Mengeja Malaysia?| Pernah Pergi Sekolah Ke Tidak??

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta selamat pagi saya ucapkan. Pada pagi yang mulia ini,saya rasa terkilan sedikit dengan seorang blogger ini. Nak eja Malaysia pun susah. Ada ke patut diejanya meleisia? Tak ke bodohnya?? Perlu ke saya kata bodoh? Tak perlu kan..Semua dah besar..Semua dah pandai berfikir..Bak kata Nabil,lu ada otak..Lu pikir laa!!! 

Apa yang hendak saya luahkan. Bukan kemarahan. Bukan kedengkian..dan bukannya kebencian terhadap blogger itu tetapi geram. Ya,geram kerana mempersendakan Bahasa Melayu iaitu bahasa rasmi negara kita. Macam mempersendakan rakyat Malaysia la pula. Hurm..

Kalau nak menaip pun,biarlah beradab. Malaysia ini kan tanah tumpah darah kita. Kalau tak suka,minta  dengar Perdana Menteri nak keluar Malaysia..Pergi negara lain.. 

Hey! Orang lain berduyung-duyung nak datang sini. Nak cari rezeki..Kalau dah tak bersyukur lahir di tanah Malaysia ini. Silalah keluar dengan hormatnya.. Susah la kalau ada rakyat Malaysia macam ini. Macam mana nak aman. 

Oh ya! Terlupa pula saya,blogger ini asyik menegur orang. Tak puas hati lah gini lah. Ya,saya sokong teguran dia..Dia berani! Tapi dia tak lihat diri dia sendiri. Cerminlah diri sendiri dulu baru kutuk orang..Saya sokong apa yang anda buat tapi saya tidak sokong cara awak melakukannya. Saya pun muhasabah diri juga.

Okay! Kalau blogger itu nak bukti? Atau anda tidak percaya..Nah! Tengoklah buktinya..

 Lihat!!

Ini pendapat saya!! Macam mana dengan awak??

Amir: Perlu ke saya dedahkan blogger itu? Anda pun tahu,kan? 

Ops! Dah jadi macam dia la pula..Kalau tak tegur,akan melarat pula. Ingat! Ini bukan isu remeh!!!

11 comments:

IKRAM berkata...

hehe . bahaya tu . beb . ni ha . template da oke . reply pun da oke . hehe . tQ ya toloNG2 backup :D

IKRAM berkata...

hehe . setting sikit je . lambat nak g tau kau sebab first tadi da jadi . tapi </ a> pulak yang bejarak . pas tu buat lagi . baru jadi . lau nak buat tu kira-kira amek masa 1 jam . huh . lama kan? haha

MR 47 berkata...

Ni la akibat klo kecik2 dlu asyik ponteng skolah aje.

joegrimjow berkata...

blogger camn nak traffic je
pastu die senyap r

Bukan Eciz berkata...

lalala~ dia silap tu. semua orang melakukan kesilapan.

Amir Izzat berkata...

@MR 47ponteng sekolah? haha..ye kot.

Amir Izzat berkata...

@joegrimjowhurm...harap2 gitu laa..

Amir Izzat berkata...

@Ecizooh silap..ha,nak tegur ar nie.. saya amik point Eciz..semua orang buat kesialapan..yg blogger tue duk kutuk2 lagi tue pasai apa? semua org buat silap...kan? thanks

Nina Nurziana berkata...

sengaje kot... xkan xreti eja.. ish3..

Unknown berkata...

haha.. woitttss kutahu siapa itu.

Anna Boleyn berkata...

emm. x de akitan dengan tajuk.. just nak tanya camne awak buat button reply kat comment ni ek. saya tercari2 gak tutorial nak wat ni. tapi jumpe yang link 'reply to comment' to je. sy x nk yg cmni. sy nk yg button tu. huhu. boley bgtau tak ktne nk dptkn tutorial nye. nnt reply kt blog sy kay?

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??