CIk Amar Amirah Empunya Blog Cap Ayam Marahkan Saya???



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Cuba korang baca komen Cik Amar Amirah tue..Macam marah kan? Aduhai..Maaf!!! Amir tak tersengaja cakap Amir pantang blogger yang update suam-suam kuku…

Sebenarnya maksud Amir adalah Amir tak boleh langsung dengan blogger baru yang tak serius..itu maksudnya..Yang Amir follow tapi tak update langsung..itu yang geram tue…

Maaf la kalau salah faham..Cik Amar marah ka???? Huhu..Saya takut kena sebat..Eh! salah..saya takut menyinggung perasaan orang apatah lagi wanita..hehe Blog Cik Amar Amirah memang best...(bodek).. Terbaik lah..kih3... Senyum itu kambing.. Eh salah..Senyum itu sedekah..(ada kaitan?). :)


Nanti Amir belanja makan aiskrim..nak tak? Ataupun kek lapis Sarawak…?? :D Peace!


p/s:entri nie punya pasal lah...

5 comments:

Amar Amirah berkata...

Huahaha, kan dah jadik bahan update kat belog amir. eh takde lah marah. suke. hahaha. nak kene lah dia ni!:D

Amar Amirah berkata...

ok, kek lapis pon jadi lah! :D

Amir Izzat berkata...

@Amar Amirah..hehe..terpaksa minta maaf secara besar-besaran..baru best..kan? haha... tak marah ek? bagus ar...terima kasih.

huh? nak kene apa kak Amirah? sekeh boleh laa...hikhik

Amir Izzat berkata...

@Amar Amirah.alamak! nak jugak ke.??? nanti amir save duit dulu..hehe..gurau je...ekonomi gawat....kih3

IERA HAJERAH AZMAN berkata...

aku reti melapis kek tp mesti keras kek lapis aku tu T_T

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??