Saya Suka Belog Cap Ayam,Awak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Yes!  Kali ini aku akan meneruskan sesi suka dan tak suka dengan blogger yang saya minat. Eh! Apa kebendanya? Ha,aku nak meneruskan segmen “Saya Suka Blogger ini,Awak?” Korang dah baca "Saya Suka Ben Ashaari,Awak’’ dan “Saya Suka Darkbatman,Awak?’’. Baca tue dulu…

Baiklah.. Kenal tak nama blog Bukan Calang-Calang Blog Cap Ayam..Fuh! Nama pun kita dah tahu..kan? Nama je Cap Ayam tapi…bukan standard cap ayam..Ha,ini standard cap kerbau..lembu..Mahal tue..kih3..  Betul lah..Memang bukan blog cap ayam..Lihatlah template blognya..


Macam mana? Menarik bukan? Ha,sebab itu la aku suka. Korang pula? Suka ke tidak? Kalau tak suka,pi sapu mata nun..Basuh muka elok-elok..Apa  lagi yang saya suka tentang Blog Cap Ayam nie ek? Ha,Blog Cap Ayam juga ada menyediakan tutorial untuk mencantikkan blog macam dia punya..kalau tak silap aku laa…

Lagi satu,cik Amar Amirah empunya Blog Cap Ayam selalu juga mengomen di blog aku yang tidak seberapa ini..Hehe.. Ok! Itu je laa..yang aku suka tentang Blog Cap Ayam..Aku suka blog dia,tuan dia sekali…Ops! Dah berpunya..kot. Hehe..

Amir: Anda pula bagaimana?? Suka tak?? Semestinya!!

7 comments:

Dolmar Desserts berkata...

Ehhemm, ade bau bodek2 sikit disitu.
Haha, terima kasih amir :D

Unknown berkata...

klu sardin cap ayam mahal weh...high class punya sardin..blog cap ayam tu pun high class gak..huhuhuhu

Amir Izzat berkata...

@Amar Amirah hehe.. mana ada bodek..kenyataan tue..puji sikit je..kih3...
haa..no problem..belanja makan ayam bakar pun tak apa dah..haha... sama-sama.

@Miro:

haha..serupa jah..kan? kah3.. sardin ayam? sedap gak..jom beli..high klas nie.. hee

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

huyyoo...
blog pom ade cap ayam gak?..
heheh..

btw...
sudi2 la folow blog sy ae...
tq!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

Amir Izzat berkata...

@♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥..ada bah..kenapa? tak percaya? hehe...blog yg cantik punyer tue..ha,ok2..amir akan menerjah ctiey sekarang... tq!

Lucid Ikemal berkata...

aku dah ikut tutorial dlm blog dia. tngkla hasildia kat blog ak. haha

Unknown berkata...

Haha²...yer, sy stuju kerana saya suka juga Blog Cap Ayam, simple tapi c0mel sangat², x puas nak teng0k... AGREED!!!

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??