Kena Ngorat Dengan Awek Laa...

Salam geng! Oh tidak!! AKu telah ditackle dalam bahasa omputeh..Kalau dalam bahasa Melayu..aku telah dinodai..Eh! Bukan! Bukan! Ada sorang awek cuba nak ngorat aku laa.. Adoii…Macam mana nie? Couple itu haram. Apa yang harus aku lakukan? Patut ke aku membalas jelingan matanya yang tajam itu? Fuh! Gilalah..

Jelingan mata yang tajam..Wajahnya ku terbayang setiap masa.. Adoi..Aku pulak yang angau..Oh tidak! Adakah aku sudah jatuh cinta?? Tak boleh..tak boleh..Couple itu kan haram.. Hurm…Kalau tak terima,menduda la aku.. Ades..bila masa pulak aku dah kawen? Melepas la aku.. Awek tue la cantik..Meh aku kasi banyangan..

Lisa cantik kan?

Mata dia saiz mata Britney Spears..Tubuh dia macam Pamela Anderson. Suara dia macam Justin Bieber..(betul tak aku eja?) Eh! Apa kaitan dengan Justin Biebier nie?? Haha. Apa lagi? Cara dia berjalan macam Rozita Che Wan.Pernah tengok? Oh ya! Wajah dia macam Lisa Surihani laa.. Kena terima nie..Mana boleh jumpa awek camnie..kan?

Korang rasa macam mana?? Hipokrit sungguh aku nie…kan? Kan? Jarang awek mengorat lelaki..Ada makna??

9 comments:

Nur Areefah berkata...

bersedia utk bermadu jika mahu dingorat oleh dia XD

fndrocka berkata...

of course lah badan dia tak macam pmela anderson..kau biar betul beb

Terbaru :Tuesday With Fndrockacak

Ena berkata...

Kalau perempuan pun mengakui kecantikan lisa surihani.. apatah lagi lelaki kan!.. hehe

starsyeea berkata...

huuuuyoh...mcm bukan org jek...angel ek? hehe

Amir Izzat berkata...

@Nur Areefahhaha..betul2..

Amir Izzat berkata...

@fndrockahehe..tak lah..gurau je..:)

Amir Izzat berkata...

@Enaye tak ye gak kan... lelaki ngaku dia farid kamil..kuang2

Amir Izzat berkata...

@starsyeeabukan kot.ini hantu rasenyer...kih3.. entah la.. :)

molliesa berkata...

pergh...pamela anderson? uuuuu~~

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??