Dah Ada Header..

Salam geng!!!!!!! Hari nie dengan rasminya blog Amir dah ada header..Haha! Jangan jeles derr.. Walaupun header ku tidak sekacak headermu..Tapi aku bersyukur sebab aku berusaha untuk membuat header..Usaha tangga kejayaan. Betul tak makcik-makcik???

Apa mimpi aku buat header nie?? Sebab Dartbatman suruh aku buat...Aku minta pandangandia ari tue. So,aku buat lah..guna photoscape.. Macam mana? Okay lah kan?? Sila komen... Nanti nak buat lagi..... Komen tauu..kritik habis-habisan..

Korang perasaan tak yang latar belakang dah jadi warna hijau?? Haa...itu pun aku ubah.. Yang tak boleh ubah adalah warna sidebar nie..tak pandai..huhu... Komen!!!!

4 comments:

ika honey bunny berkata...

Not bad ohh. Saya asyik tukar header jee.. sebulan pun lebih dari sekali tuka.. haha. sebb saya jenis cepat bosann..

[[iidyLL_iceneSS]] berkata...

uiksss....tkejut wrna hijau.......
bkn tgk header dl...nmpk green dl...hahaha...
pndai ek edit gne pScape..akk pn gne 2 gak..

Amir Izzat berkata...

@ika honey bunny.. header biasa la nie..hehe..nak ikut cara nak buat header yg kak ika tue..susah laa..tak pandai..malam nie adjust yang baru kot..yg nie sementara hehe.....

ye ke cepat bosan? kak ika xpe..dah pandai..amir nie tergapai2...

Amir Izzat berkata...

@[[iidyLL_iceneSS]]..ahhaa..bukan blog PAS ye..saja je.. hijau itu damai... haa...xpandai la guna..tue pun main hentam je..haha..

pandai ka? haa..leh ajar laa..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??