Dah Pasang Reply To Comment..

Wah! Nampaknya blog aku dah maju setapak walaupun orang lain dah pasang lama benda nie. Setelah bertungkus lumus menggodek blog Nescafe..Akhirnya siap jugak la kod tadi.haha...Sebenarnya,dulu lagi nak pasang tapi tidak berkesempatan. Korang dah pasang ke belum?

Kalau belum,marilah pasang.Ikut tutorial Nescafe...memang mudah...sekejap je siap...Banyak benda yang aku pelajari dari blog Nescafe nie. Untuk newbie,amat sesuailah..Mula-mula berblog,blog Nescafe la menjadi buku rujukan ku..walaupun agak blur masa tue...

Tapi kini aku dah maju..dah tahu serba sedikit tentang blogspot nie..hehe.... Banyak ilmu yang aku pelajari..Buat blog pun belajar jugak taau..susah senang kita hadapi bersama..Ceewaah!!

Ha! Amir dah pasang..tengok lah..Tapi aku nak macam blog Nescafe tue..cantik bah..Tunggu apa lagi..Jom pasang reply to comment..

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??