Aku Rasa Nak Lempar Blog Dalam Sungai Laa!!

Arrgh!! Kalau boleh...aku nak lempar blog aku nie...Kalau kat Sungai Sarawak okay jugak.Hish! Tak habis-habis dengan masalah..Tak jadi pulak aku nak menaip apa yang aku catat tadi masa naik flight..Banyak benda yang hendak aku sampaikan...Tapi mood tak bagus nie...huhu......

Inilah apabila kurangnya ilmu tetapi berani jugak nak mengedit..Salahkan diri sendiri lagi bagus dari marahkan blog..Hurm....


Amir: kalau kail panjang sejengkal,lautan dalam jangan diduga..Kan???

9 comments:

MUHAMMAD IZZAT berkata...

Slm ziarah =)

Bro, ada masalah apa eh? Edit kod html kah?

Amir Izzat berkata...

@MUHAMMAD IZZAT..w'salam...yup bro... tersalah edit..lepas tue tak tau dah nak betulkan..adoi..silap2.

Azman Roslan berkata...

cuba lagi..


Bagaimana Buat Duit Dengan Blog List

MUHAMMAD IZZAT berkata...

lah, tak simpan kod html yg asal punya eh? Upgrade blog. Then, boleh guna temp designer. senang gak nak edit

Hasrol Nizam berkata...

belajar dari kesilapan..cuba lagi..yg pntg, buat backup dulu..hehe

ZUE SMILEYX5 berkata...

hahaha..tue la pasal...pasni awk marah lipas plak keyh...cian blog awk...hahaha

ika yunos berkata...

Kenapa? size headert besar sangat eh?

Amir Izzat berkata...

ahahha..adoi..sekarang dah ok..thanks suma sudi komen dan memberi kata perangsang kot./.hehe...

Kak ika..dah ok..

Amir Izzat berkata...

ahahha..adoi..sekarang dah ok..thanks suma sudi komen dan memberi kata perangsang kot./.hehe...

Kak ika..dah ok..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??