Follower!! Mesti Baca!


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Amir tak nak cerita panjang..Amir nak cakap sesuatu kat korang nie....

Pertama.
  • Minta maaf kalau entri Amir sejak kebelakangan ini penuh emosi..Emosi memang tak stabil.
Kedua.
  • Minta maaf kalau korang follow blog Amir sebab ada sesuatu yang menarik..tapi itu dulu..Amir dah tak boleh buat sekarang...Mood tak ada...Maaflah ye..
Ketiga.
  • Maaf kalau korang rasa bosan dengan entri Amir sebab Amir pun rasa bosan gak..Minta maaf la kalau terbaca...

Itu je laa...Nak minta mamf je..sebab Amir rasa bersalah tak boleh sediakan entri yang benar-benar bermanfaat untuk korang.. Lain kali Amir akan buat yang terbaik... Untuk pengetahuan korang,sepanjang minggu ini..bulan ini..Mungkin entri Amir tidak berapa baik.Mungkin merapu je lebih... 

Dan..terima kasih korang sebab follow Amir dan sudi membaca blog Amir..Amir memang rasa bersalah nie...

Amir: Kena minta maaf sebelum terlambat..

5 comments:

Khairunnisa' berkata...

Never been here before.

Tapi tapalah, it's your blog. You can write whatever and whenever you want.

Azman Roslan berkata...

betul tu blog kamu, suka hati kamu lah..

Micha Yoora berkata...

Sokey :DD

HUDA berkata...

nevermind~

hehehe

seSungGuhNya ITu aKU berkata...

rasa kita sama....=)))

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??