Misi Mengejar Trafik Blog!| Tercapai Atau Tidak?


Amir Izzat! Kau kena yakin! Kau kena istiqamah baru trafik kau naik!! Kau kena buat entri bagus supaya orang suka!!! Kau jangan tipu dalam berblog nie Amir…nanti orang tak suka!!!

Oh! Amir..Kalau kejar trafik jangan lupa tujuan asal berblog..Jangan lupa solat..Jangan pula makan dan minum..Nanti memudaratkan diri.


Ha! Amir..Sikit lagi nak capai 300 orang pelawat unik.. pageview pun 2 kali ganda. Bagus-bagus..penting untuk $$. Terima kasih kepada korang. Harap-harap tercapai laa..

Ah! Aku tidak gila untuk kejar $. Aku hanya nak orang baca,itu je. Dalam entri aku,aku taip apa yang patut. AKu tak pandai buat lawak..aku tak pandai buat jenaka….apa yang aku taip adalah luahan aku…

Eh! Bukan emo..nak bagi semangat kepada diri..Aku yakin boleh!!

Bagaimana nak dapat trafik banyak??

1.Sentiasa update setiap masa. Kalau dalam sejam,update 4-3 post bagi yang gila trafik.

2. Istiqamah. Kalau dah update setiap hati tue..kena la berterusan. Aku pantang orang yang update suam-suam kuku.

3. Rajin komen blog kawan-kawan. Hargai mereka..

4. Blogwalking juga membantu anda.

5.Tertib…

Itu je la yang aku amalkan….Satu lagi,update waktu puncak… Ok?

p/s: ada orang salah faham ke pasal rogol tadi?

6 comments:

Lagenda berkata...

oooooooo..gitu yek? mak plak apa 1 pong x tahu! janji seronak berblog-melahirkan expresi diri kita jerk

Sharinginfoz berkata...

tahniah.... memang kencang le.... nanti bolehlah target 500 pulak ya

Segmen Kenali Blogger

Ahmad Tajuddin berkata...

ape maksud update waktu puncak??puluk 12-1 tghhari ke??

Dolmar Desserts berkata...

Huhuhu,
rajin update suam2 kuku itu saya :D
huhaha.
Memang kut kalau nak menaikkan blog adalah harus mengupdate sesering mungkin.Tapi jgn sampai org ckp "ehh, asyik update je dia ni"..
Jadi kualiti kena seiring dengan kuantiti!:D

Dolmar Desserts berkata...

Awak pantang eh org yg update suam2 kuku? Kalau pantang nak buat cemane eh? Taknak tgk belog dia lagi?

mungkin mereka pun ada benda lain nak buat selain blogging.Tak macam blogger2 yg mmg free/tgh cuti. Huhu. Hope you'll get the idea :D

aien berkata...

wah.. tips berguna.. hehe..
nak kejar $$ gak eK.. istiqamah tu penting.. hehe

btw.. good luck ya.. ^__^

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??