Baru Bangun Tidur..


Assalamualaikum dan selamat pagi..Wah! Awalnya aku bangun.Haha. Sekarang nie..Aku nak pi mandi..Pukul 6.30 pagi dah nak pi sekolah…Tapi rasa mengantuk laaa..

Huhu..Online lah sekejap. Kih3.. Tengok-tengok ada orang lawat tak blog aku yang tidak seberapa ini..kan??? Hurm..rasa bosan la pulak.. Kalau pergi sekolah nanti,mesti mengantuk..Apa nak jadi dah dengan aku?? Tak leh..tak leh… Kena berusaha gak aku nie..Tak boleh mengantuk…

Cita-cita besar nie..Kalau tak berusaha,tak akan dapat,kan? Kalau berusaha,ia akan Berjaya..Insyaallah.

Amir: Ada buffered Earnings lagi..

3 comments:

Khairunnisa' berkata...

Jangan ponteng. Jangan tidur dalam kelas. Jangan sekali-kali patahkan semangat nak pergi sekolah. Jangan persiakan jalan yang Allah telah berikan untuk kamu berjaya dalam hidup :)

joegrimjow berkata...

ku online je

nasi lemak berkata...

mantap ah ko..nk g skolah pun smpt on9 ye..

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??