Gua Tak Mau Jadi Hipokrit!!


Assalamualaikum!!!! Gua nak cakap kat lu orang..Gua dah tak mau jadi hipokrit..Gua nak ubah dah cara berblogging gua... Aku nak guna Gua.. Gua kasi aku guna?? Uiks!! Haha... Adoi.. Pelik betul ayat gua? Eh! Sesuai tak aku guna Gua?? Amacam? Gua nampak b*b*.Jadi,gua b*b*.. HIsh!! Salah ..its not about gua... Its about..cakap-cakap.Kata ganti diri kedua..

Boleh aku guna kan? Ok! Gua tak mau dah jadi hipokrit cam sesetengah orang! Gua nak jadi aku! Aku nak jadi gua! Gua tak mau dah ikut orang... tak dak pekdah. Baik gua ikut cara gua. Mulai ari ini,gua nak pisahkan dunia gua dengan dunia alam maya. Lantaklah dunia realiti...Gua nak lepaskan gua punya tensen dalam dunia alam maya. Lu orang jangan tanya kenapa gua jadi begini.

Apa pasal gua mahu guna gua? Aa..itu pasal..itu hari..Gua ada tengok itu cerita Adnan Sempit..Cerita itu aa...Guna ''Gua''..''Lu''. Gua dengar cam best je..Jadi,gua rasa..Gua nak guna perkataan ''Gua'' la bagi kata ganti nama kedua bagi diri gua nie..Boleh kan? Hish! Buat apa gua tanya lu orang..Lu orang tak dak kesah punya...kan???

Ok lah..Gua nak cakap itu jaa... Buat apa cakap banyak-banyak kalau lu orang baca separuh saja..Bikin letih....Okeyh! Gua chow dulu..Ops! Gua=Wa=Aku=Saya=Amir. Wa nak chow dulu....

Amir: Gua cakap terus terangkan..Wa tak hipokrit...Susah jugak guna perkataan ''Gua''...

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??