Nombor Celcom Aku Dah Tak Boleh Guna Lagi!!!!

Adoi!! Pening-pening...!! Awat la dengan nombor Celcom aku nie?? Dah la boleh guna laa... Dah dua hari nie..Bukak hanphone..tengok invalid sim card..Adoi..Kenapa nie??

Aku rasa..sebab aku dah tak isi kredit 3 bulan lah nie...Huhu..Menyesal aku..inilah padahnya...Bukan taknak isi tapi takda duit.Risau giler nie..Dah la semua contact guna nombor tue je..Huhu...

Macam mana ek nak aktifkan kembali nombor tue? Ada sesiapa yang tahu tak??? Tolonglah....Penting nie..Yang kerja kat jabatan Celcom pun boleh tolong...Nanti belanja makan Ikan Terubuk Bakar..sedap...heheh..

Amir: Laparnyer...

0 comments:

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??