Pernah Lawat Menara Condong Tak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Korang pernah lawat Menara Condong tak? Nampak tak gambar kat atas tue? Kalau tak nampak,tak tahu lah nak kata apa lagi. Ha! Ada nampak cam condong kan? Best jugak ar tengok-tengok Menara Condong.. Kat dalam Menara Condong tue ada paya.. Pernah lawat tak? Sesiapa yang tak pernah lawat,rugi tau..Kalau Menara nie dah terbalik...Jatuh menyembah bumi..Tak dapat la korang tengok kecondongannya....hikhik..


Bergambar bersama keluarga...Masa aku pergi nie..tak silap aku tahun lepas kot. Masa tue cuti akhir tahun. Jadi,ronda-ronda la kat situ..Makanan berdekatan dekat Menara Condong nie murah laa..Memang murah..Kat gerai sebelah sana sikit....

Inilah kali pertama aku menjejak ke Menara Condong..Dulu,dengar cakap orang je tapi kan..kat dalam tue tak ada papa pun..Kosong je.. Yang menjadi tarikan adalah kecondongannya..Memang pelik..Korang tak rasa pelik ka? Aku cuba ar pusing-pusing tepi menara tue.. Masih condong laa..Mesti jugak nie..Ahaks...

Amir: Siapa pernah pergi sila angkat kaki?? Ahaks.. :)

5 comments:

violetless berkata...

kalo tak nak pegi nak angkat apa?

Ryan Valentine berkata...

tak pernah pegi la..
mcm best je^^

Amir Izzat berkata...

@violet..nak angkat apa? entah..angkat kaki kot..*blur..haha

@Ryan.

Tak penah? lain kali kena pergi..tengok2 kat sana..hurm...macam je best..tapi okay laa... :)

Azuan berkata...

aku tak pernah pergi~ terasa nak pergi ada la hahaa

Amir Izzat berkata...

@Azuan:

tak pernah? haa... Amir pun baru pertama kali daa..haha..ha! kalau ada masa,pi la tengok bangunan menara condong tue... lawat2..hehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??