Aku Bukan Gay Untuk Kau Raba!!!


Aku nak tanya kaum lelaki. Korang pernah kena raba dengan lelaki tak? Terumanya lelaki yang raba punggung nie. Aduhai. Aku hairan. Apa kejadahnya pi raba punggung kaum sejenis??? Memang sah tak da akal..kurang waras kot.

Dulu,aku pernah nak kena raba dengan lelaki.Nasib baik aku tempis!! Kononnya bergurau laa..Hish! Geli! Aku bukannya gay untuk diraba..bukannya lelaki murahan..Aku masih teruna laa..haha..Geram wey. Ada selera ke raba lelaki nie????

Aku tengok orang lelaki pun aku tak da selera. Inikan pulak aku nak menyentuh punggungnya. Aku pernah belasah budak macam nie..Hish! Dah la GAY!!!!! Korang pernah kena tak?? Apa yang korang lakukan?? Diam je ke? Ha,jangan duduk diam. Pakat ramai-ramai pi belasah budak macam tue..




Haram! Haram! Haram!

Walaupun kaum sejenis,mana boleh tengok aurat,kan?”

Hurm..Kalau nak suruh budak macam nie taubat,nak buat macam mana ek??? Eh! Aku tak jadi marah pulak..Sebenarnya agak marah dah nie..Sering kali perkara ini berlaku..bukan kat aku. Tapi kawan punya kawan aku.. Tak leh biarkan…

’Eww…I like jantan’’.. Ayat maknyah. Ahaks. Adoi.. Ha! Kalau ye pun gian nak raba punggung,pi la raba punggung binatang ke..Kan? Dah sah citarasa kureng..Baik raba punggung binatang,selamat sikit jantan-jantan dari hilangnya keterunaan.,kan?

Hairan beb…Jantan(bukan kot) macam nie ada ka????  Tanda kiamat nie….

Kongsikan pengalaman dan berikan pendapat anda. Setiap kata-kata dari anda amat Amir hargai. Mungkin pandangan anda amat bermakna untuk saya dan pembaca? Tidak mustahil..

3 comments:

simawarhitam berkata...

hehehe... suka lak bace.

Amir Izzat berkata...

@simawarhitam..hahah...suka? kenapa pulak? serius nie...kah3...
hairan..hairan..

J berkata...

Sexually raba takde la. Tapi whack butt got la. Jokes for us. I mean kita sume selesa dengan sexuality kitarong la :D

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??