Teruja Dapat 300+ Pelawat Dan 800+ Pageview

statistik untuk hari ini

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nampanya pertama kali dalam berblogging blog Amir Izzat mendapat pelawat unik sebanyak 300 orang ke atas. Memang satu anjakan paradigma yang baik lah. Mungkin untuk hari ini sahaja kot. Memandangan susah nak maintainkan trafik nie...jadi,teruja la sebab pertama kali. Lepas nie tak tahu laa...

pageview hampir 3 kali ganda dari UV

Setakat jam 9 malam. Pelawat unik dan hampir 300. Paling ramai setakat ini. Kalau sebelum nie aku hanya dapt bawah 200 orang bawah..Sekarang,dah naik sikit. Pageview pulak..Memang banyaklah..Nampaknya $$ Bufferead Earnings akan naik la sikit. Hikhik..Pageview lebih penting dari pelawat unik... 

Aku tak sangka la...walaupun pelawat unik sikit. Pageview memang banyak. Ini membuktikan yang pelawat membaca banyak artikel aku.kan? Oleh itu..kita kejar dua-dua..sama ada UV dan pageview...

Wah! Memang teruja sangat nie..tersenyum lebar..tak sangka usaha aku berhasil..cuma blogwalking agak terbantut disebabkan menggunakan wifi. Curik line..Maaflah kalau ada blog yang tidak terlawat ye. Bukan sengaja tetapi tidak sengaja.

Hurm...jutaan terima kasih kepada pembaca blog Amir Izzat,blogger kat Malaysia dan semuanya lah..tidak lupa jugak kepada Ben Ashaari kerana mengajar aku bagaimana nak dapatkan pageview yang tinggi. Rugi korang tak baca aritu..

Tapi kan...susah nak maintan trafik...betul tak??? Korang memang terbaik lah!!!!

13 comments:

Affan Ruslan berkata...

Alhamdulillah, rezeki tu bro.

Fitrihadi.com berkata...

tahniah bro.. a'ah memang susah nak maintain trafik..adess inilah dugaan seorang blogger..

AMOI KUSUT berkata...

i da baca kat blog ben ari tu..
hehehe

Sharinginfoz berkata...

tahniah, jom tukar link....

Hadiah Nuffnang

papabear berkata...

aku masih belum dapat pecahkan 300 nih... paling tinggi 289... so congrats to you!

~Ann~ berkata...

perghhhhhhhhh.. asal lain macam jer sini ni???

rashid berkata...

Wah wah...ni hasil usaha yang berterusan...hehe

Gorgoms berkata...

Hebat...

cikgu isza berkata...

tahniah.. betul tu.. susah nak mantain.. tak kisahlah.. ini semua semangat kan..

kenwooi berkata...

cool.. keep it up =)

Aku Wanita Biasa berkata...

wahhh...bestnyerrrr....tahniah ...tahniah...
@)--- nah, bunga..

Amir Izzat berkata...

waah! terima kasih semua..tak terbalas amir komen anda..haa...memang susah la nak maitan..kena usaha..huhu..penat berblogging nie..

papabear..tak apa..jom kita usaha sama-sama..

Ann... pelik?? bakpo???

cigu isza..betul2...semangat penting..

kenwooi! okeyh..thanks!

Wanita biasa...hehe..terima kasih bagi bunga... :D

Fastblox berkata...

Tahniah, trafik tu banyak lagi dari blog aku yang ciput.. :)

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??