Watermark Terbaru Blog Amir Izzat


Assalalamualaikum dan salam sejahtera. Selepas berhempas pulas mengedit menggunakan Logo Design Studio 2008. Berjaya juga saya menyiapkan watermark yang terbaru. Saya rasa yang ini lebih bagus dari yang lama. Gambar yang kat atas ini untuk gambar yang bukan milik saya. Dan gambar kat bawah adalah untuk gambar milik saya.


Macam mana? Cantik tak? Amir rasa ini lagi cantik. Kalau korang kata tak cantik.Siap korang..Hehe. Gurau je laa..Kalau korang kata cantik,saya belanja korang tengok Kek Lapis Sarawak.Memang sedap..Satu bungkus 10 ringgit je kat sini.


Wow! Tengok sekali memang menggiurkan….Ha,sila komen watermark saya. Saya nak tahu. Banyak lagi saya nak buat lepas nie. Untuk memperbaiki kekemasan serta kecantikan agar terserlah macam Fair & Lovely. ..Hehe.

 contoh gambar dengan watermark Amir

Amir: Lelah weyh nak buat benda nie

3 comments:

Rohani Hashim berkata...

chanteq...

teringin gak nak buat, pastu tak kreatif, camno...hohoho

Amir Izzat berkata...

@suamihanyisterizuki..hehe..terima kasih.. ha,amir tgk kat tadi..ada pun watermark tue..ok pe.. :)

KuBi berkata...

hensem logo tu mcm ko gak hehehe

Catat Ulasan

Awak komen je dengan ikhlas. Tak paksa pun. Amir pun tak pasti dapat ke tidak balas komen tu. Sibuk gilak-gilak bah! Ko guano gu? Bereh??